aktuální dluh vůči panu Bezejmenému

23.09.2015 12:06

Dnešní den je dnem, kdy dlužím panu bezejmenému 6700,- Kč. Je to jedna opožděná splátka, 21.9. mu bylo hrazeno 6700,-Kč ,ale přiznávám, že jsem se jeden měsíc dostala do prodlení a toto musím srovnat. Za 3,5 roku splácení mu aktuálně toto dlužím, vlastně to dlužím nyní od  toho 21.9., jelikož tato splátka se započítala zpětně na minulý měsíc. Nedlužím mu žádných 300 tis a podobně, co všude uvádí. Hlavně, když dlužím, pominu-li tuto zmiňovanou splátku, tak dlužím bance, České Spořitelně, kde byl úvěr před lety brán, čímž se tedy dle slov policie dopustil trestného činu úvěrového podvodu, když si bral úvěr s vědomím, jej přepostoupit jiné osobě a tím uvedl banku v omyl..., to jen pro přesnost.

—————

Zpět


Kontakt



dle toho, co o osobě čtu jsem sociální spodina, nemám právo na důstojný život a nejspíš nikde nebydlím, tak si to třeba také tak myslete....je ovšem pravda, že mám bydliště na městkém úřadě, tak asi bydlím tam....ne..nebudu Vám lhát, mohu Vám říci, že stoprocentně žiji v EU......neodradí mě ani politická situace, ani uprchlíci, ani pár hlupáků ...jsem totiž patriot a za těch spousty let jsem poznala i spousty úžasných lidí, takže se mi vlastně líbí vracet se do našich krásných ČECH.-)


Novinky

Nikdy nikoho nesuďte....nevíte, kam to může až vytáhnout!

07.10.2015 12:48
Velký respekt a myslím, že hodně lidem, kteří ho odsuzovali, šikanovali...pomlouvali...to natřel.-). Hlavně si ho vážím, že navzdory všemu, to zvládl a dostal se kam se dostal a já mám v sobě naprosto stejné naprogramování a i kdyby jsem byla vláčená sebevětším bahnem...nevzdám se svého...

—————

aktuální dluh vůči panu Bezejmenému

23.09.2015 12:06
Dnešní den je dnem, kdy dlužím panu bezejmenému 6700,- Kč. Je to jedna opožděná splátka, 21.9. mu bylo hrazeno 6700,-Kč ,ale přiznávám, že jsem se jeden měsíc dostala do prodlení a toto musím srovnat. Za 3,5 roku splácení mu aktuálně toto dlužím, vlastně to dlužím nyní od  toho 21.9.,...

—————

Co mi mluví z duše.....

23.09.2015 08:30
A co by jste udělali Vy?Po pokusech...omylech....ten pravý přišel a to je má odměna, vykonala jsem i spousty dobra....ač to tak nevypadá....u každého partnera jsem chtěla jen jediné....být dokonalá, udělat z něj lepšího člověka, vážícího si sám sebe a poupravit jeho životní hodnoty. Nyní...

—————

ODPUŠTĚNÍ

03.09.2015 15:24
Odpuštění: Klidně si sedněte, zavřete oči a uvolněte mysl i tělo. Představte si sama sebe v setmělém hledišti divadla. Na jeviště postavte člověka, ke kterému chováte nejsilnější zášť. Může být z minulosti i ze současnosti. Až ho uvidíte zřetelně před sebou, představte si, jak prožívá příjemné...

—————

Facebook

29.08.2015 16:02
Najdete mě na facebooku pod mým jménem Michaela Čejková - Kolín

—————

Akce ,,zrcadlo" spuštěna ....právě teď

28.08.2015 11:58
Dnes byla spuštěn můj blog.....úplně první blog v mém životě, ale tuším, že to má a bude mít v mém životě zásadní význam.   Stanete se součástí mého života, pár let zpět jsem myslela, že se stanu známou osobou jiným způsobem, ale co, už....já svou ,,popularitu" nespustila. Pokud máte v sobě...

—————